Married!

10 december 2014 - Kewarra Beach, Australië

Jaha, het is zover! Laat in de middag op 10 december zijn we dan eindelijk getrouwd, onder het toeziend oog van twee getuigen: fotograaf Benn en een medewerkster van het resort. Heel bizar, zij heet Kim met haar voornaam (de favoriete kinderleidster van Thies op de kinderopvang) en Thies met haar achternaam! Dat staat dus ook op de formele akte, maar hoe toevallig kan dit zijn?

Het trouwen zelf, de ceremonie, duurde een stief kwartiertje en was heel bijzonder voor ons. Thies bracht Ingrid naar het 'altaar', een houten vlonder op het strand, waar ik hen stond op te wachten. Aphrodyte, de huwelijksambtenaar, had er zin in en keurig sprak ze de zorgvuldig door ons uitgekoen mooie woorden uit. Zelfs de uitspraak van al die Nederlandse namen ging haar bijna goed af ;)

Daarna de fotoshoot, die duurde bijna twee uur en was stiekem toch leuk om te doen. We hebben meer lol met Benn gehad dan we hadden kunnen vermoeden! Hij had ook nog wat nuttige tips voor de komende dagen, dus die pikten we ook maar mee. Hij gaat de foto's nu bewerken en stuurt ze op een usb naar NL, hopelijk zijn ze er als we thuis zijn...!

Het afsluitend 'private dinner on the beach' hebben we om slaaptechnische redenen bij een niet nader te noemen kindspersoon, met het toetje op het terras voor onze villa beeindigd.

Dank voor al jullie reacties, hier op de site en via alle andere media, leuk te zien dat iedereen zo meeleeft!

1. Sarah:
    12 december 2014
    Congratulations to you all! It sounds like you had a perfect day..... Its so nice to read all about the trip. Enjoy the rest of it xxxxxx